پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟
سرخط خبرها

نتیجه و خلاصه بازی تیم های عربستان و لهستان در مرحله گروهی جام جهانی قطر | پای لوا به گلزنی باز شد

  • کد خبر: ۱۳۶۷۷۴
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
نتیجه و خلاصه بازی تیم های عربستان و لهستان در مرحله گروهی جام جهانی قطر | پای لوا به گلزنی باز شد
دیدار تیم های عربستان و لهستان با برتری یاران لواندوفسکی به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از شگفتی‌سازی سعودی‌ها مقابل آرژانتین این تیم در دور دوم مسابقات در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف لهستان رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود لهستان به اتمام رسید. 

خلاصه دیدار تیم های ملی عربستان و لهستان

شاگردان رنار که شروعی طوفانی در جام جهانی داشته‌اند در مصاف با لهستان و شاگردان میخنیویچ هم بسیار خوب بازی را آغاز کردند و چندین موقعیت خوب روی دروازه این تیم ایجاد کردند ولی درنهایت لهستانی‌ها بودند که توانستند روی تجربه و تیزهوشی ستاره‌هایشان به گل اول دست پیدا کنند.

در ادامه تیم ملی عربستان نیز حملاتی روی دروازه لهستان ترتیب داد که راه به جایی نبرد؛ در اواخر نیمه اول صالح الشهری پا به توپ در حال نفوذ از جناح چپ محوطه لهستان بود ولی توپ صالح بعد از برخورد او با بلیک به بیرون رفت. بازیکنان و هواداران عربستان به شدت به تصمیم ادامه بازی داور معترض بودند ولی داور توجهی به این قضیه نکرد. در ادامه کمک داور ویدیویی به داور پیشنهاد بازبینی صحنه را داد و او هم بعد از بازبینی صحنه در مانیتور کنار زمین نقطه پنالتی را نشان داد و عربستان را صاحب یک ضربه پنالتی کرد.
اما شزنی سنگربان باتجربه لهستان موفق شد ابتدا پنالتی الدوساری را دفع کرد و در ادامه ضربه محمد آلبورایک را از روی شش قدم به کرنر فرستاد تا لهستان همچنان امیدهایش زنده باشد و دروازه خود را بسته نگه دارد. بدون شک او ستاره لهستان در این نیمه بود.

در دقیقه ۵۴ شوت سالم الدوساری با فاصله از بالای دروازه لهستانی‌ها به بیرون رفت.بک دقیقه بعد در ازدحام محوطه جریمه ضربه سالم الدوساری با واکنش شزنی دفع شد. دقایقی بعد ضربه سرکش فراس البوریکان در محوطه جریمه با فاصله اندک از کنار دروازه شزنی به بیرون رفت.

پس از آن، لهستان به سمت دروازه عربستان حمله کرد که ضربه سر میلیک به شکلی خطرناک به تیر دروازه عربستانی‌ها برخورد کرد. در حمله بعدی لهستانی ها نیز ضربه لواندوفسکی در محوطه جریمه به تیر دروازه العویس برخورد کرد و توسط عربستانی‌ها دفع شد.

در دقیقه ۶۹ این مسابقه، شوت سالم الدوساری در دستان شزنی جای گرفت و حدود ده دقیقه بعد ضربه زمینی علی البلیهی در محوطه جریمه با فاصله کم از کنار دروازه شزنی به بیرون رفت.

نهایتا در دقیقه ۸۲ لواندوفسکی از اشتباه عربستانی‌ها استفاده کرد و توپ را از مدافع عربستان ربود و در موقعیت تک به تک توانست توپ را وارد دروازه العویس کند؛ این اولین گل لوا در ادوار جام جهانی بوده است.

در آخرین دقایق مسابقه نیز لواندوفسکی فرصت داشت تا در موقعیتی تک به تک، خود را دو گله کند اما ضربه او با واکنش العویس به کرنر رفت. موقعیت پایانی این مسابقه نیز شوت محمد کانو بود که از پشت محوطه جریمه با فاصله کم از دروازه لهستان به بیرون رفت.

لهستانی‌ها با این پیروزی با ۴ امتیاز موقتا در صدر گروه C جام جهانی قرار گرفتند و عربستان نیز با ۳ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم‌های آرژانتین و مکزیک در جایگاه دوم قرار دارد.

دیدار تیم‌های آرژانتین و مکزیک نیز از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->